Friday, November 4, 2011

Internet Explorer FTW!





Tahu tak sekarang ni aku berblog menggunakan Internet Explorer? Sadis tak? I'm so two-thousand-eight, you're so two-thousand-late...

Don't be hatin Internet Explorer, y'all. Walaupun, truth be told, aku tak suka guna IE. Guna pun sebab terpaksa. Mengapa terpaksa?

Well, the place where I work uses Gmail accounts as our work email account, so FF aku dah guna untuk satu ID Google, iaitu, work ID.

I have also installed my much beloved Chrome in this PC as well, but that one is used for R&D purposes, whereby I am developing a work-related blog, so I have to use another work-related ID to sign in to Google on my Chrome browser.

So, that leaves me with IE to basically type the odd entry sekali-sekala bila ada waktu senggang time kerja atau bila nak stalk blog orang dan leave comments with this ID. Tapi kat rumah aku pakailah sama ada FF atau Chrome.

Sadis.

Dulu, guna FF boleh guna dua ID. I can log in to my work email account and also log in to iGoogle using my personal account, tapi recently, company tukar structure work Google account membuatkan ia kini jadi all-in-one. And horror of horrors, even Google+ pun boleh diintegrate sama.

LAGI SADIS.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...