Tuesday, December 16, 2008

Tuhan Tolong Aku

*THUNDERS*

Sapa kata Aku tak tolong kau?
Sorry, that was Tuhan screaming in my head.

Aku seorang yang paranoid, kalau korang tak tahu lah. Aku sangat paranoid sebenarnya. Dan aku seorang yang sangat-sangat jealous dan sensitif. Macam manalah hubby boleh tahan perangai aku, aku pun tak tahu. (Mungkin Tuhan yang banyak tolong dia in that sense).

Dahlah aku paranoid, aku jugak sangat kuat berimaginasi. MasyaAllah, sungguh kuat imaginasi aku. Kalau imaginasi yang elok-elok je, tak pe jugak. Tapi ini tak, asyik-asyik imagine yang bukan-bukan.

Dahlah aku paranoid dan kuat berimaginasi, aku suka merajuk. Kadang-kadang tu, merajuk sebab benda-benda yang aku paranoidkan, lepas tu, imaginasi aku ialah benda yang bukan-bukan, padahal bukan betul pun. Lepas tu, aku merajuk. Apekah?

Tuhan, tolong hubby aku!

ps. Does this count as a surat chenta?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...